South-Africa...here I come!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu South-Africa...here I come!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu

South-Africa...here I come!!!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

12 Maart 2009 | Nederland, Groningen

Na lang wikken en wegen over wat ik precies de komende zomer met mijn vakantie wil gaan doen, heb ik nu eindelijk de knoop doorgehakt.
Ik ga naar Zuid-Afrika!!!
Ik vond het een grote stap, om als ex-backpacker te kiezen voor een groepsreis. Maar sinds ik op de knop heb gedrukt om mijn boeking te bevestigen ben ik helemaal hyper…dus het zit vast goed!
10 juli aanstaande vlieg ik naar Johannesburg, om vanuit daar door de oostelijke kant van Zuid-Afrika te trekken.
Als het dagprogramma wordt uitgevoerd zoals hij nu bekend is, dan vier ik mijn 26e verjaardag in het beroemde Krugerpark, op zoek naar de Big Five (olifant, leeuw, luipaard, buffel en neushoorn). Doe mij maar een olifant cadeau ;)
De reisorganisatie belooft mij tours door prachtige natuurgebieden, safaritochten, kennismaking met een inheemse stam, een tour naar het koninkrijk Swaziland, bezoek aan een Zulu-dorpje, een boottocht tussen krokodillen en nijlpaarden en nog veel meer :D
Ik kan niet wachten om het vliegtuig in te stappen! (Nog 120 nachtjes slapen…)

  • 12 Maart 2009 - 20:33

    Janny:

    super gaaf

  • 12 Maart 2009 - 21:05

    Casper:

    Eey Kirsten,

    Dat heb je goed voor elkaar joh! Zuid Afrika staat ook hoog op mijn verlanglijstje. Hoe lang ga je daar naartoe?

    Heel veel plezier en ik zie de verslagen vanzelf wel in mijn mailbox verschijnen.

    Groeten uit Buenos Airesxx

  • 12 Maart 2009 - 23:29

    Jan Fokkes:

    Geweldige reis. Ik zou direct met je mee willen. Wij kennen het gebied heel goed. Schitterend. We wensen jou een hele prettige vakantie in een schitterend land.

  • 14 Maart 2009 - 00:07

    Paps:

    Hey wereldreiziger,

    Eindelijk iets gevonden om te kunnen reizen in combinatie met je burgerbaan. Een lange tijd met je rugzak rondtrekken zit er voorlopig niet meer in. In je loopbaanregeling kun je misschien, na heel lang sparen, weer een langere tijd op reis. Dit lijkt mij goed alternatief en iets wat goed bij je past. 'k Ben nu al weer benieuwd naar het reisverslag dat je gaat maken. Alvast veel plezier!

    Liefs paps

  • 15 Maart 2009 - 13:54

    Angeniet:

    Alles goed met je ?? Super vet dat je dit gaat doen !! Je hebt de smaak dus wel te pakken van het buitenland :-)

    Liefs Angeniet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2009

South-Africa...here I come!!!
Kirsten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 38105

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

Amazing Africa!

19 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

Madagascar

23 Juli 2011 - 17 Augustus 2011

Vietnam

10 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Zuid-Afrika

03 November 2007 - 26 Maart 2008

Zuid- en Centraal Amerika

Landen bezocht: