Presentatie ontwikkelingssamenwerking! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu Presentatie ontwikkelingssamenwerking! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu

Presentatie ontwikkelingssamenwerking!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

11 April 2008 | Nederland, Groningen

Hola!

Na 5 maanden weg te zijn geweest, ben ik nu weer op Nederlandse bodem.
Zoals jullie waarschijnlijk wel zullen weten was het hoofddoel van mijn reis het verwezenlijken van mijn droom: vrijwilligerswerk doen in een ontwikkelingsland.
Dat heb ik via de organisatie Joho geregeld en zij hebben mij benaderd of ik deel wilde nemen aan het Xplore-project.
Xplore werkt aan draagvlakversterking voor ontwikkelingssamenwerking door het financieren van stages en uitwisselingen voor jongeren.
In ruil voor deze financiering moet ik 150 mensen bereiken met mijn ervaringen als vrijwilliger. Dit wil ik onder andere gaan doen door het geven van een presentatie.
Tijdens deze presentatie zal ik vertellen wat ik heb gedaan en wat het uitvoeren van vrijwilligerswerk met mij heeft gedaan.
Uiteraard zal er ook tijd zijn om te vertellen en foto’s te laten zien over/van de rest van mijn reis!

Ik zou het erg waarderen om jou te zien bij mijn presentatie.

Datum: dinsdag 22 april
Tijd: 20.00 uur
Locatie: o.b.s. De Wierde
Kleine Straat 8
9967 PN Adorp
(Parkeerplaats tegenover de kerk van Adorp. De school ligt achter de openbare weg en is te bereiken via het pad tussen de kerk en de oude pastorie of via de
Kleine Straat).

Als je bij deze presentatie aanwezig wilt zijn, zou je dan van tevoren willen mailen, zodat ik weet met hoeveel toehoorders ik rekening kan houden.


Saludos Kirsten
kirsten_vanderzee@hotmail.com

  • 11 April 2008 - 06:31

    Mama:

    Ik ben erbij hoor.

  • 11 April 2008 - 07:46

    Yvonne & Willem:

    Wij zullen er ook bij zijn.

    Tot 22 april 2008

    groetjes,

  • 11 April 2008 - 16:47

    Casper:

    Eeey Kirsten!!

    Ik ga ervan uit dat je een leuke reis hebt gehad!
    Ik kan helaas niet bij je presentatie aanwezig zijn, zit dan nog steeds in Bs As. Misschien tot een later tijdstip!!

    Groetjes

  • 13 April 2008 - 09:56

    Petra Top:

    ik wil wel komen maar Esther is dan jarig ben blij voor je dat alles goed is verlopen en wens je dan ook alle goeds toe groetjes je ex colega petra

  • 13 April 2008 - 12:56

    L.iesbeth:

    Kirsten,
    Bedankt voor de uinodiging!!!!
    Ik ben erg blij met deze uitnodiging.
    Graag zou ik onze dochter willemien willen menemen naar jouw presentatie.
    Kirsten, tot dinsdag 22 april.

    P.S.

    Ik verheug me jou dan in het echt te kunnen zien.

    Hartelijk groetend
    Liesbeth

  • 20 Oktober 2008 - 09:51

    Jitske:

    Hoi,

    Je kent me niet, maar ik heb met veel intresse je blog gelezen. Ik wil zelf in de zomer van 2009 ook met Joho Xplore weg gaan om vrijwilligerswerk te gaan doen. Nu vroeg ik me af of jij er misschien wat meer over zou willen vertellen? Ik heb zoveel vragen en die kan je het beste stellen aan mensen die er ervaring mee hebben opgedaan.
    Als je het niet erg vindt dan mag je me mailen: jitsketje@hotmail.com
    Groetjes,
    Jitske.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 38127

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

Amazing Africa!

19 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

Madagascar

23 Juli 2011 - 17 Augustus 2011

Vietnam

10 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Zuid-Afrika

03 November 2007 - 26 Maart 2008

Zuid- en Centraal Amerika

Landen bezocht: