Centraal Vietnam - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu Centraal Vietnam - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu

Centraal Vietnam

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

07 Augustus 2011 | Vietnam, Hoi An

Hallo allen,

Even een snel berichtje voordat mijn volgende tour vertrekt.
Ik heb het noorden van Vietnam vorige week maandag verlaten en ben vertrokken naar Centraal Vietnam.
Een hele leuke reis ;)
Dat ging namelijk met de slaapbus en denk dan vooral aan 'formaat-Vietnamees'. Smalle bedjes en geen beenruimte. Zeer bevorderlijk voor een goede nachtrust... not!

Eerst ben ik naar Hue gegaan, een klein stadje met wat geschiedenis. Ik heb een oude Citadel bekeken en wat graftombes. Zeer boeiend!

Daarna ben ik naar Hoi An gegaan. Dit is meer een dorpje, dat bekend staat om het maken van kleding. Dat heb ik uiteraard ook gedaan! Mijn backpack is uitgebreid met 2 jurkjes en 2 rokjes, specially made for me!!
Ook daar heb ik een tour gedaan, ditmaal naar een ruine. Erg mooi!

Afgelopen nacht ben ik met de nachtbus weer vertrokken uit Centraal Vietnam.
Ik ben net aangekomen in Nha Trang, aan de kust. Over een half uurtje word ik opgehaald voor een snorkeltour. Deze kust staat bekend om het mooie koraal, dus ik ben benieuwd!
Morgen vertrek ik naar Mui Ne, ook aan de kust, maar dan als het goed is mooi vanwege de zandduinen.

De tijd gaat veel te snel. Ik moet al dingen van mijn programma skippen, het is helaas niet mogelijk om alles in 3,5 week te kunnen zien...

Keep you posted!

x Kirsten

  • 07 Augustus 2011 - 10:44

    Geu En Gert:

    Hoi indrukwekkend je reisverslag!
    Wij zitten op een camping in Zuid Frankrijk,lekkere temperatuur en veel bergen en rotsen.
    Liefs van Gert en Geu.

  • 07 Augustus 2011 - 11:11

    Ingrid:

    ben benieuwd naar al je fotos en je uitgebreide verhalen!

    xxx

  • 07 Augustus 2011 - 12:18

    Willem Stoppels:

    Moi Kirsten, weer een leuke verhaal.
    Ik heb even op Google Earth gekeken, Nha Trang ziet er prachtig uit.
    Dus nog 3,5 week, geniet er van.
    gr,
    Willem.S.

  • 08 Augustus 2011 - 00:26

    Kirsten:

    @ Willem

    Ik had 3,5 week in totaal, dus helaas niet nog 3,5 week te gaan maar nog slechts 9 dagen :(

  • 08 Augustus 2011 - 10:27

    Miente Ettema:

    Kirsten
    de volgende reis ga ik mee hoor (jij beleeft nog eens wat!)

  • 10 Augustus 2011 - 12:19

    Papa:

    Hoi meid,

    Het was te voorspellen dat je tijd te kort komt voor je reis. Het is ook een teken dat het je goed bevalt.
    Ik ben erg benieuwd naar de foto's en de bijbehorende verhalen. De rehalen op jesite maken me nog nieuwsgieriger dan ik al was. Dit berichtje schrijf ik op onze eigen computer. We zijn gisteravond weer teruggekomen van onze schitterende rondrit door Noorwegen.
    Liefs en nog heel veel plezier,
    Paps

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hoi An

Kirsten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 38120

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

Amazing Africa!

19 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

Madagascar

23 Juli 2011 - 17 Augustus 2011

Vietnam

10 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Zuid-Afrika

03 November 2007 - 26 Maart 2008

Zuid- en Centraal Amerika

Landen bezocht: