Phu Quoc - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu Phu Quoc - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu

Phu Quoc

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

16 Augustus 2011 | Vietnam, Hanoi

En daar is dan mn laatste verhaaltje.
Ik slaap nog 1 nacht in Hanoi en morgenvroeg vlieg ik terug naar Nederland.

Op het eiland heb ik weinig gedaan. Lekker uitrusten! En ik had deels geluk met het weer, dus heb ook nog even in de zon kunnen liggen en een duik kunnen nemen.

Nou ja... niet boeiend om hier een heel verhaal over te schrijven, maar heb toch nog een stukje om te vertellen, hahaha.
Ik krijg namelijk vaak te horen dat men het dapper en stoer van me vindt dat ik alleen reis.
Nou hier ga ik het tegendeel bewijzen.
Kirsten; de held op sokken (euh... slippers).

Ik wilde de eerste nacht op het eiland gaan slapen. Had nog watr spullen op mn bed liggen en wil die oppakken... kruipt er daar niet een huge kakkerlak tussen mijn spullen. En echt een heeeele grote. Ieieieihhhh!
Ik op zoek naar iets waar ik het mee kan vangen en ik vind een bekertje in de badkamer.
En net terwijl ik het bekertje ophef om de kakkerlak te vangen, schiet ie weg, tussen lattenbodem en matras. Aaahh... hoe moet ik hier een goede nachtrust krijgen??? Er is wel een klamboe en terwijl ik zit te bedenken of dat beest ook bij me kan komen als ik de klamboe goed installeer, komt ie weer tevoorschijn. En daar start mijn kakkerlakkenjacht. Gewapend met een beker ga ik het beest achterna. Maar jemig...wat is ie snel! Na 4 pogingen heb ik hem eindelijk onder de beker, durf ik er niks onder te schuiven... De oppervlakte is nogal hobbelig en ik ben bang dat ie me weer ontsnapt.
Uiteindelijk heb ik er iemand bij gehaald, bleek ie onder het bekertje al dood te zijn. Ik had hem al bijna onthoofd, hahah!
Nou...dat was mijn stunt in de tropen!
Ik heb mijn bed goed afgesloten gehad met de klamboe (want de volgende dag nog een kleine kakkerlak en een dikke spin gespot) en daardoor heb ik toch nog heerlijk kunnen slapen en heb ik het idee dat ik weer een beetje bijgekomen ben.

Ik heb nog lang niet alles gezien en gedaan wat ik eigenlijk wilde, dus zie me nog wel een keer terug gaan naar hier.
Ik heb het goed naar mijn zin gehad en veel leuke dingen gezien en gedaan!
Maar... terug naar NL is ook wel weer oke, met een leuk weekend in het vooruitzicht. Zie een aantal van jullie wel weer op de kermis! Woehoe.
Bedankt voor het lezen van de verhalen en de leuke reacties.
Ik zal als ik weer terug ben nog een aantal foto's plaatsen, zodat jullie er ook een beeld bij hebben.

Bye bye!

  • 16 Augustus 2011 - 13:13

    Ingrid:

    jeej mien zussie bijna weer terug! tot snel en goede reis!!! xxx

  • 16 Augustus 2011 - 17:25

    Mama:

    Heerlijk , dat je goed terug kijkt op je reis door Vietnam.
    En is je fobie voor spinnen nu ook voorbij ? Haha.
    Maar heerlijk , dat je nu weer deze kant op komt hoor.
    Een hele goede vlucht terug en tot snel in Eenrum.

    liefs mama

  • 17 Augustus 2011 - 08:42

    Annemieke:

    Zo, ik heb al je verhaaltjes gelezen. Erg leuk om je avonturen te lezen :-).
    Ondertussen alweer in het vliegtuig richting Nederland. Hoop dat je een goede terugreis hebt gehad en tot de Kermis :-):-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Kirsten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 757
Totaal aantal bezoekers 38115

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

Amazing Africa!

19 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

Madagascar

23 Juli 2011 - 17 Augustus 2011

Vietnam

10 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Zuid-Afrika

03 November 2007 - 26 Maart 2008

Zuid- en Centraal Amerika

Landen bezocht: