Deel 2 - Reisverslag uit Cusco, Peru van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu Deel 2 - Reisverslag uit Cusco, Peru van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu

Deel 2

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

01 December 2007 | Peru, Cusco

De tijd vliegt voor bij. Het eerste deel van mijn reis, het volgen van Spaanse lessen en het wonen in een gastgezin, zit er al weer op.
Vanmorgen heb ik mijn tas gepakt en afscheid genomen van het gastgezin.
Vanaf nu woon ik in een kamer die bij de school hoort. Ik deel een kamer met Floor, ook Nederlandse.
Maandag begin ik met mijn vrijwilligerswerk! Afgelopen donderdag ben ik heel even bij het project geweest met de vrijwilligerscoordinator van de school. Het was echt een bliksembezoek, dus veel kan ik er nog niet over zeggen...
Daarnaast heb ik nog wat extra privelessen Spaans geboekt! Dus dat ga ik ook 3 dagen per week doen.

Ow ja...en nog over de reacties die jullie hebben geschreven over El Camino Inca: ik heb geen spierpijn gehad!
Die dindsdagavond was ik wel wat stijf in de benen en ik had een opgezette knie die wat pijnlijk was...maar woensdag heb ik al weer vele traptreden gelopen, zonder dat ik spierpijn had!

Verder heb ik nog geen bijzondere dingen ondernomen sinds de Incatrail en dit weekend heb ik ook geen speciale plannen...

Ik hoop snel een duidelijk beeld te kunnen schetsen van het project waar ik ga werken!

Bedankt voor alle reacties! Is echt heel leuk om te lezen! Ik hoop dat met jullie in het kikkerlandje ook alles OK is.

Kus Kirsten

  • 02 December 2007 - 12:14

    Papa:

    Hoi meid,

    Weer een nieuwe omgeving en andere mensen ontmoeten, heerlijk moet dat zijn.

    Veel succes bij het project!
    Ik zie uit naar de berichtgeving over jouw ervaringen.

    Liefs paps

  • 02 December 2007 - 12:23

    Angeniet:

    Hai Kirsten,

    Erg leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je allemaal leuke dingen doet. Had ook niet anders verwacht natuurlijk !! De tijd zal wel erg snel voor je voorbij gaan, dus mijn advies voor jou !! Geniet van elk moment dat je er bent. Voordat je het weer weet sta je weer op schiphol, of nog erger nog ben je alweer een half jaar terug. En ik weet hoe dat voelt !! :( Lieverd geniet er van en maak van elke dag een feestje !!! :-)

    liefs Angeniet

  • 02 December 2007 - 12:39

    Hoi Meid:

    Heel veel succes in je nieuwe omgeving en geniet weer van de nieuwe indrukken die je nu gaat beleven.
    Succes met je vrijwilligers werk

    liefs mama

  • 02 December 2007 - 13:16

    Jannes De Vries:

    Kirsten,

    Wat maak je toch prachtige dingen mee in een fantastische omgeving. Hoewel ik niet je vader ben, ben ik toch trots op je!! En je vriendin Marije doet het heel goed! Pas goed op jezelf en ik lees trouw je verhalen. Met groet uit het regenachtige Eenrum.
    Jannes.

  • 02 December 2007 - 19:28

    Rika En Jack:

    Hoi kirsten hier even een berichtje uit het druilerige en koude nederland toppie van je hoor die tocht en al die mooie foto s we wachten met spanning op wat gaat volgen toi toi toi hoor
    liefs uit bedum

  • 02 December 2007 - 19:45

    Sophie:

    Prachtige foto's!! Veel succes met je vrijwilligerswerk en deel 2...

  • 02 December 2007 - 20:52

    Evelien:

    Nou je mist hier niks...aleeeen maar regen regen regen niks aan :(
    Gelukkig heb je geen spierpijn :)Heel veel succes met het vrijwilligerswerk!

    Kus

  • 04 December 2007 - 23:10

    Yvonne:

    Hoi meissie,

    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt.
    Deze beelden zul je nooit kunnen vergeten, zo mooi!

    Nu weer bezig met een ander project, veel succes, ik kijk uit naar je mails met nieuwe ervaringen.

    Wat het weer betreft, zit je daar goed.

    liefs uit een regenachtig dorpje a.d.Eems

    ciaooo...xxx

  • 05 December 2007 - 21:02

    Marije:

    ik hoop dat je je snel bete voelt!!
    dikke tuut!!
    x zuster marije

  • 06 December 2007 - 12:12

    Mama:

    Hey meissie
    Wat ontzettend jammer, dat je nu in je eerste dagen van het project ziek bent.
    Ik hoop dat je snel weer beter bent.
    Blijf goed om je vocht gehalte denken hoor?
    Liefs en een dikke knuffel
    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 38110

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

Amazing Africa!

19 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

Madagascar

23 Juli 2011 - 17 Augustus 2011

Vietnam

10 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Zuid-Afrika

03 November 2007 - 26 Maart 2008

Zuid- en Centraal Amerika

Landen bezocht: