Een nieuwe reis in de planning! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis in de planning! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis in de planning!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

01 Juni 2011 | Nederland, Groningen

Hallo allen,

Het is weer zo ver! De reiskriebels laten me niet los en ik heb besloten om dit jaar een kijkje te gaan nemen in Vietnam!
Ik ben zeer benieuwd wat het Oosten mij te bieden heeft.
Mijn vliegticket heb ik al geruime tijd in huis, maar nu begint het toch echt dichterbij te komen.
Over 7,5 week zit ik al in het vliegtuig op weg naar Vietnam.
En... ik heb (behalve dan dat ticket) nog niks geregeld...
De komende weken zullen dus vooral in het teken staan van de voorbereidingen van mijn nieuwe backpackavontuur! De Lonely Planet is besteld en ik heb er ook maar een talengidsje bij gedaan, haha.
Op dit moment heb ik dus nog geen idee wat mijn nieuwe reisplan mij brengen zal. Ik ben zeer benieuwd!
Ik zal in ieder geval proberen om deze site wat up-to-date te houden en mijn reisavonturen opnieuw met jullie te delen.
Als je me wilt volgen en geen verhaal wil missen, meld je dan aan in de mailinglist!

Groeten Kirsten

• 01 Juni 2011 - 21:41

Jan Fokkes:

Ik wens je heel veel plezier. Het is een schitterend mooi land. Kijk wel even hoe het weer daar is. Het kan er geweldig koud en nat zijn. Pas goed op je spullen. Veel succes en .....pas goed op jezelf.

• 01 Juni 2011 - 21:43

Janny:

Heel veel succes met het voor bereiden

liefs mama

• 02 Juni 2011 - 07:36

Sophie:

Te gek Kir! En laten we eerlijk zijn, WIE laten die reiskriebels eigenlijk wél los...?

• 02 Juni 2011 - 10:03

Jo:

Wat gaat de tijd toch snel. Heel veel succes met het voorbereiden en ik ga me zeker aanmelden voor de mailing list :)

X Jo

• 03 Juni 2011 - 13:25

Inge Wessel:

Ik ben zeer benieuwd wat deze reis je gaat bieden :)!

groetjes Inge