Het is bijna zover... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu Het is bijna zover... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

22 Juli 2011 | Nederland, Groningen

Hallo allen,

Zo'n kleine 2 maanden geleden, plaatste ik een berichtje om te laten weten dat ik naar Vietnam ga.
En nu is het al bijna zover dat ik vertrek. Morgenmiddag om 13.10 uur vertrekt mijn vlucht. Ik heb eerst een vlucht naar Moskou en vervolgens vlieg ik door naar Hanoi. Ik zal daar zondagochtend rond 8 uur lokale tijd aankomen (voor jullie 3 uur 's nachts).
In de afgelopen paar weken heb ik nog het een en ander geregeld (visum, binnenlandse vlucht, lonely planet doorspitten etc.) en volgens mij ben ik er helemaal klaar voor!
Ik heb een kamer in een hotelletje geboekt, midden in het centrum van Hanoi en door hen word ik van het vliegveld gehaald. Wat ik daarna ga doen, staat allemaal nog open. Ik heb wel een aantal plaatsen in gedachten die ik aan wil doen: Hanoi, Sapa, Halong Bay, Hue, Hoi An, Dalat, Nha Thrang, Mui Ne, Ho Chi Minh City, Mekong Delta, Phu Quoq...
(Voor de nieuwsgierigen onder ons: typ de plaatsnamen in op Google Afbeeldingen en je ziet de meest prachtige plaatjes!)
Maar... ik heb natuurlijk maar een kleine 4 weken om alles aan te doen, dus ik moet maar nagaan wat in die periode allemaal haalbaar is...
Ik ben heel benieuwd naar wat er allemaal komen gaat!
Ik zal proberen deze site up-to-date te houden en mijn belevenissen met jullie te delen.
Tot het volgende berichtje, vanuit Vietnam!!

Groetjes Kirsten

  • 22 Juli 2011 - 08:26

    Willem Stoppels:

    Hallo Kirsten, dus het is al zover dat je weer op reis gaat. Ik wens je een heel fijne reis toe, maar wees wel voorzichtig.

    groetjes, Willem.S.

  • 22 Juli 2011 - 09:19

    Yvonne Stoppels:

    Hoi Kirsten,

    Ik wens je heel veel plezier bij het maken van je reis, je zult heel wat nieuws gaan ontdekken & beleven, blijf overal op je hoede...
    Meid, alvast een goed vlucht wens ik je.Ik zal je volgen op je website.
    Hel veel liefs, Yvonne xxx

  • 22 Juli 2011 - 10:01

    Marjet En Peter:

    Hoi Kirsten,

    Een fijne en veilige vlucht gewenst en een hele mooie reis.

    Groet,

    Marjet en Peter

  • 22 Juli 2011 - 10:01

    Marjet En Peter:

    Hoi Kirsten,

    Een fijne en veilige vlucht gewenst en een hele mooie reis.

    Groet,

    Marjet en Peter

  • 22 Juli 2011 - 15:47

    Inge:

    Hele fijne reis!!

  • 23 Juli 2011 - 07:52

    Miente Ettema:

    wow Kirsten wat een lange reis maar wel mooi lijkt mij.
    Reis je helemaal alleen? knap hoor.

    ik ga je reisverslagen wel volgen alvast veel plezier.

    mvg
    Miente Ettema
    Praxis

  • 24 Juli 2011 - 10:28

    Willem Stoppels:

    Hallo Kirsten, dus je bent al in Vietnam. Erg leuk om je reis zo een beetje met je kenissen en familie te delen. Ik kijk al uit naar de volgende berichtje met foto's.
    Veel plezier,
    groetjes, Willem.S.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Kirsten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 38136

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

Amazing Africa!

19 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

Madagascar

23 Juli 2011 - 17 Augustus 2011

Vietnam

10 Juli 2009 - 25 Juli 2009

Zuid-Afrika

03 November 2007 - 26 Maart 2008

Zuid- en Centraal Amerika

Landen bezocht: