Foto´s!!!! - Reisverslag uit Iquique, Chili van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu Foto´s!!!! - Reisverslag uit Iquique, Chili van Kirsten Zee - WaarBenJij.nu

Foto´s!!!!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

18 Januari 2008 | Chili, Iquique

Ok eindelijk is het dan zover!!
De foto´s van Lake Titicaca, La Paz en Arequipa en de Colca Canyon staan bij de berichten!!!

Veel kijkplezier!

En tot het volgende berichtje dat zal gaan over mijn tijd in Chili!

XXX

• 19 Januari 2008 - 05:52

Hanneke:

Heey Kirsten!

Ik heb hier vanuit australie je berichten gelezen! Je hebt ook al veel bijzondere dingen gezien!! Mooi hoor! Apart idee he dat we allebei zover van Nederland vandaan zijn :) Dus nu ben je in Iiq? Ik weet niet heel erg goed wat er allemaal te doen is. Toen ik er in september was, was het geen goed weer. Maar ons appartementen complex was aan het strand (vlakbij het casino) en dat zag er goed uit, vond het echt jammer dat ik toen niet kon zonnen en zwemmen! Dat is volgens mij nu wel anders :) En ook het centrum, was ze weer in originele staat hersteld hebben zag er gezellig uit! Ga je ook nog naar San Pedro de Atacama in het noorden van Chili? Dat vond ik echt super!
    Nou voor mij zit het reizen er over een maandje al weer op! Tijd gaat zo snel! Maar dat zal je ook al wel gemerkt hebben ;) Heel erg veel plezier in Chili en in de andere landen waar je nog heen gaat!!

groetjes Hanneke

• 19 Januari 2008 - 11:52

Papa:

Hoi meid,

Prachtig al die foto's die je op je site hebt geplaatst. Gisteravond hebben we nog naar de foto's gekeken die je naar ons toe hebt gestuurd. Naast je talent om verhalend te schrijven maak je ook schitterende foto's.
    Met de ervaring met een adelaar op je arm en op je hoofd, moet we dat ook maar eens met Coco proberen als je weer thuis bent.

Liefs papa

• 19 Januari 2008 - 15:36

Evelien:

Heeee wat toevallig! Ik ken Else! Ik heb ooit bij haar in de klas gezeten haha. Doe haar de groetjes als je haar nog ziet :) Mooie foto's hoor! heel veel plezier nog!

xxx

• 19 Januari 2008 - 20:16

Hoi Kirsten:

Prachtige foto's hoor?
    Heb ook al de 2 dvd's met foto's gezien van je.
    Echt geweldig. Nog heel veel plezier en op naar de volgende belevenissen en foto's.
    veel liefs mama

• 20 Januari 2008 - 10:56